Het kan gebeuren dat bankafschriften en rekeningen zich opstapelen en je bang bent om je post te openen. Maar maak je geen zorgen, wij kunnen je helpen om je administratie weer netjes te maken.
We gaan samen aan de slag
Onze deskundige vrijwilligers kunnen je helpen om je (financiële) administratie weer op een rijtje te krijgen én te houden. Samen maak je afspraken over hoe vaak de vrijwilliger bij je langskomt. Samen werken jullie aan het krijgen van overzicht in je administratie.
Je krijgt precies de hulp die je nodig hebt. Deze ondersteuning kan doorgaan tot maximaal twee jaar. De vrijwilliger komt regelmatig langs om te helpen met het ordenen van je administratie en om eventuele vragen te beantwoorden.
Waarmee kunnen we helpen?
- Controle krijgen over je eigen (financiële) administratie.
- Een overzicht maken van je administratie, inkomsten en uitgaven.
- Een weg vinden bij instanties en nagaan waar je recht op hebt.
Het belangrijkste is dat jij zelf verantwoordelijk bent voor je administratie. Is dit niet mogelijk? Dan zoeken we naar een blijvende oplossing.
Vind je het moeilijk om je administratie op orde te houden?
Meld je dan aan voor thuisadministratie. Stuur een e-mail naar thuisadministratie@swoa.nl.
Ook verwijzers zoals wijkteams, huisartsen en andere organisaties kunnen iemand aanmelden. Ben je verwijzer? Vul dan het aanmeldformulier in en verstuur deze naar thuisadministratie@swoa.nl.
Thuisadministratie is een samenwerking met Humanitas Rijn-IJssel en Rijnstad.
Heb je een vraag over Thuisadministratie? Stel hem hieronder.
"*" geeft vereiste velden aan
Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA. Het privacybeleid(opent in nieuw tabblad) en de servicevoorwaarden(opent in nieuw tabblad) van Google zijn van toepassing.