026-3272266 info@swoa.nl

THUISADMINISTRATIE

 

Door omstandigheden kun je het overzicht in je administratie kwijtraken. Als je bijvoorbeeld gaat scheiden, je baan kwijtraakt of er een andere grote verandering in je leven is.

Voor je het weet stapelen bankafschriften en rekeningen zich op en durf je je post niet meer open te maken. Wij kunnen je helpen om de administratie weer op orde te krijgen.

Één van onze geschoolde vrijwilligers helpt je jouw financiële zaken op orde te brengen en te houden. Je maakt afspraken over hoe vaak de vrijwilliger langs komt en samen ga je op weg naar overzicht in je administratie.

Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar thuisadministratie@swoa.nl of bel met 026-3272266.

Iemand aanmelden als verwijzer?
Klik hier om het aanmeldformulier te downloaden.

Of klik op één van deze onderwerpen

SWOA AutoMaatje weer van start: Mondkapjes verplicht!

Arnhemse inwoners die niet over eigen vervoer beschikken en/of door bijvoorbeeld een minder mobiele fysieke toestand niet met het openbaar...

Koffieuurtje vanaf 2 juli van start!

Vanaf 2 juli gaan de locaties weer open voor een koffieuurtje. Even een moment om onder het genot van een kop koffie of theeweer gezellig...

Het Financieel Café weer open, maar alleen op afspraak.

Vanwege het coronavirus zijn de Arnhemse Financieel Cafés een tijdje gesloten geweest. Dankzij de versoepeling van de coronamaatregelen...

Persbericht – SWOA herstart gefaseerd haar dienstverlening

Arnhem, 28 mei 2020 – Als gevolg van de versoepeling van de maatregelen rondom het coronavirus, herstart SWOA (een deel van) haar...

SWOA – Coronamaatregelen

Coronaprotocol algemene richtlijnen 1.   Aanleiding Op woensdag 6 mei maakte premier Rutte middels een persconferentie bekend dat...

Heb je een vraag? Stel hem hier of bel met 026-3272266.

JE KUNT ONS OOK VOLGEN OP: