026-3272266
Selecteer een pagina

Meer over deze vacature

Gezocht: Vrijwillige assistent coördinator AutoMaatje!

23 februari 2021

3 minuten leestijd

Mobiel zijn is niet voor iedereen vanzelfsprekend. De een kan prima reizen met het openbaar vervoer, de ander kan zelf nog auto rijden of iemand kan beroep doen op zijn eigen netwerk. Maar hoe zit het met de mensen waarbij geen van bovenstaande opties uitvoerbaar is? Daar probeert het AutoMaatje een bijdrage aan te leveren, door samen met onze vrijwillige medewerkers ook deze mensen van A naar B te kunnen brengen. Om dit in goede banen te kunnen leiden zijn wij op zoek naar een assistent coördinator!

Wat houdt dit precies in? Als assistent coördinator zorg je samen met de projectcoördinator dat werkzaamheden aan de telefoon op de juist manier uitgevoerd worden. Je hebt oog voor wat er om je heen gebeurt en gaat oplossingsgericht te werk. De vrijwillige medewerkers van de officeteam melden bijzonderheden bij jou en samen met de projectcoördinator zorg je ervoor dat deze bijzonderheden opgepakt worden. In principe ben jij de schakel tussen het officeteam, chauffeurs en projectcoördinator.

Aan wat voor taken kan je dan denken?

  • Het maken van een werkrooster
  • Intakegesprekken inplannen voor de projectcoördinator met nieuwe chauffeurs
  • Officeteam coachen, wanneer ze even niet weten wat ze moeten doen
  • Meedenken aan mogelijke ontwikkelingen voor het project
  • Algemene mails versturen naar chauffeurs
  • Overleggen inplannen voor de officeteam (de projectcoördinator zit die voor)
  • Heb je zelf ideeën die je zou willen oppakken? Dan is dat altijd bespreekbaar!

Wat vragen wij van jou?

Voor deze functie zoeken wij iemand die flexibel is en van een uitdaging houdt. De drukte van de werkzaamheden kunnen per dag verschillen, maar daarom is het fijn om te weten dat je het allemaal niet alleen hoeft te doen! Wel is het in deze functie belangrijk dat je over goede computervaardigheden beschikt, je mannetje kunt staan wanneer het nodig is, beslissingen durft te nemen, sociaal bent en humor hebt.

Voor deze functie zoeken wij uiteraard naar iemand die voor altijd bij ons kan blijven, maar minimaal 12 maanden is ook prima. Je bent minimaal 3 dagdelen in de week beschikbaar (dus minimaal 12 uur per week). Je werkdagen starten om 8:45 uur en eindigen om 12:00 uur.

Wat kun jij van de projectcoördinator en de organisatie verwachten?

Van mij (Silvio de Brito Caio  – projectcoördinator) kan je verwachten dat ik voor je klaar sta wanneer het nodig is. Ik ben wel iemand die jou loslaat en je eigen gang laat gaan. Ik zal niet constant achter je aan lopen, maar mocht je me nodig hebben dan weet je me te vinden. Wekelijk hebben wij een overleg, dus er is sowieso altijd een vast contactmoment om te kijken waar we precies staan. En anders kan je me op een willekeurig moment ook benaderen.  

Daarnaast bieden wij jou:

  • Scholing (in overleg met de projectcoördinator)
  • Reiskostenvergoeding
  • Mobiele telefoon en indien het nodig is een laptop
  • Attenties op: verjaardagen, dag van de vrijwilligers en jaarlijkse vrijwilliger uitje

Vanwege covid-19 wordt er meer thuisgewerkt dan op kantoor.

Is dit een leuke vacature voor jou? Of wil je hier meer informatie over?
Neem dan contact op met Silvio de Brito Caio op 06-11 78 10 70 of mail naar sdebritocaio@swoa.nl

Wie is SWOA?

Dag in dag uit staan wij klaar voor alle Arnhemmers.
Maar wat is ons verhaal eigenlijk?

Klacht of compliment?

Contactgegevens