026-3272266 info@swoa.nl

THUISADMINISTRATIE

 

Door omstandigheden kun je het overzicht in je administratie kwijtraken. Als je bijvoorbeeld gaat scheiden, je baan kwijtraakt of er een andere grote verandering in je leven is.

Voor je het weet stapelen bankafschriften en rekeningen zich op en durf je je post niet meer open te maken. Wij kunnen je helpen om de administratie weer op orde te krijgen.

Één van onze geschoolde vrijwilligers helpt je jouw financiële zaken op orde te brengen en te houden. Je maakt afspraken over hoe vaak de vrijwilliger langs komt en samen ga je op weg naar overzicht in je administratie.

Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar thuisadministratie@swoa.nl of bel met 026-3272266.

Iemand aanmelden als verwijzer?
Klik hier om het aanmeldformulier te downloaden.

Of klik op één van deze onderwerpen

ONS LAATSTE NIEUWS

Mooie start ANWB AutoMaatje!

Op woensdag 12 september was de officiële feestelijke opening van ons project ANWB AutoMaatje. Wethouder Roeland van der Zee maakte de...

Vrijwillige medewerker Thuisadministratie

Vind je het een uitdaging om mensen te begeleiden hun administratie op orde te krijgen? Dan is dit jouw vrijwilligersbaan! Werktijden -...

Vrijwilliger medewerker Financieel Café

Vind je het een uitdaging om mensen te helpen met administratieve en financiële vragen? Dan is dit jouw vrijwilligersbaan!   Werktijden -...

Samen op pad op de duofiets

Ben jij met het mooie weer graag buiten om te genieten van de buitenlucht? Maak jij tijdens het fietsen graag een babbeltje met iemand?...

Ieder verhaal is de moeite waard! Vertellers gezocht.

Heb jij ook herinneringen die je graag voor je (klein)kinderen wilt achterlaten of wil je hierover vrijblijvend met ons praten? Dan ben je...

Heb je een vraag? Stel hem hier of bel met 026-3272266.

JE KUNT ONS OOK VOLGEN OP: