Kleine vooruitblik 2021

2020 werd niet het jaar zoals we dat in 2019 bedacht hadden. Ondanks dat hebben we van 2020 een zo goed als mogelijk jaar gemaakt. Deze lijn zetten we in 2021 voort, met hopelijk het uitzicht op betere tijden.

Zolang corona een rol speelt, zullen wij onze diensten en activiteiten aanpassen aan de maatregelen die op dat moment gelden. Dit doen we zo goed mogelijk, zodat we op een veilige manier zoveel mogelijk kunnen bieden aan de Arnhemse inwoner.

Maar uiteraard hopen ook wij dat we in 2021 langzaam aan weer terug kunnen naar het ‘oude’ normaal. Zodat ontmoeting nóg meer centraal kan staan. Dat we meer mensen dan de maximale 30 aantal kunnen ontvangen. Dat onze locaties de deuren weer open kunnen zetten voor bezoekers uit de wijk. En bovenal dat al onze diensten en activiteiten weer plaats kunnen vinden zoals deze bedacht zijn.

SWOA staat daarom niet stil. Wij zijn aan het nadenken hoe onze dienstverlening na de opstart nóg beter vormgegeven kan worden. Hoe we nog meer mensen die het nodig hebben kunnen ondersteunen. En dit kunnen we niet zonder onze (vrijwillige) medewerkers en samenwerkingspartners. Dus bedankt! Hopelijk kunnen we elkaar in 2021 weer meer (live) ontmoeten.

Vrijwilliger worden?

Heb jij na het bekijken van dit digitale jaarverslag het idee dat je iets wil betekenen voor (oudere) inwoners van Arnhem?

Bekijk dan eens onze vrijwilligersvacatures.

We zijn altijd op zoek naar mensen die een bijdrage kunnen leveren!

Hartelijke groet namens alle (vrijwillige) medewerkers!