026-3272266 info@swoa.nl

COMPLIMENT OF KLACHT

 

We horen graag complimenten wanneer het goed gaat. Jouw tevredenheid moedigt ons aan nog beter ons best te doen. Een compliment kun je direct geven aan een medewerker/vrijwilliger óf vul het onderstaande formulier in.

We nemen klachten serieus wanneer het minder goed gaat. Daarom gaan wij graag met je in gesprek als er een klacht is. Ons proces is als volgt:

  • Je zegt tegen een medewerker of vrijwilliger dat je een klacht hebt.
  • Je gaat altijd zo snel mogelijk in gesprek met deze persoon. Het kan zijn dat er een beroepskracht of leidinggevende bij dit gesprek aanwezig is.
  • We proberen er in dit gesprek samen uit te komen.

Ben je na dit gesprek nog ontevreden? Dan kun je een formele klacht indienen. Wij hebben speciaal voor jou een eigen klachtenregeling.

Persbericht – SWOA herstart gefaseerd haar dienstverlening

Arnhem, 28 mei 2020 – Als gevolg van de versoepeling van de maatregelen rondom het coronavirus, herstart SWOA (een deel van) haar...

SWOA – Coronamaatregelen

Coronaprotocol algemene richtlijnen 1.   Aanleiding Op woensdag 6 mei maakte premier Rutte middels een persconferentie bekend dat...

Van Snoezelkleden tot -kussens: SWOA zoekt materialen en helpende handen!

De ideeën om de coronatijd ook voor (eenzame) ouderen wat draaglijker te maken blijven komen. Zo ontstond een aantal weken geleden het...

‘Thuis aan de slag’ pakketjes voor deelnemers Dagbesteding

Al vrij snel na het stopzetten van verschillende activiteiten na de intelligente lockdown op donderdag 12 maart, keken we bij SWOA per...

SWOA zet duofiets in voor huishoudens

Zin om samen met een lid van het gezin nét even wat anders te ondernemen? Of is voor jou of iemand uit je gezin fietsen niet...

Heb je een vraag? Stel hem hier of bel met 026-3272266.

JE KUNT ONS OOK VOLGEN OP: