Klanttevredenheid
We doen er alles aan om onze ondersteuning en activiteiten zoveel mogelijk aan te laten sluiten bij de behoeften van onze deelnemers. Daarom voeren wij met enige regelmaat een klanttevredenheidsonderzoek uit. De uitkomsten hiervan gebruiken wij om onze diensten te verbeteren. Hieronder vind je de laatst uitgevoerde klanttevredenheidsonderzoeken:
- Klanttevredenheidsonderzoek PlusBus 2023
- Klanttevredenheidsonderzoek AutoMaatje 2023
- Klanttevredenheidsonderzoek Groepsbegeleiding 2023
Compliment of klacht
Hoewel we ons best doen om zo’n goed mogelijke kwaliteit te leveren, kan het natuurlijk zijn dat je ergens tegenaan loopt. Dit horen we dan graag, zodat we met jou kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Een klacht kan je op de volgende manieren melden:
- Meld je klacht bij een medewerker van SWOA of meld deze via onderstaand formulier. We gaan graag met je in gesprek.
- Komen we er samen niet uit? SWOA heeft een overeenkomst met een onafhankelijke Klachtencommissie. De regeling vind je hier.
We horen het natuurlijk ook graag als je ergens juist erg tevreden over bent. Complimenten kan je ook doorgeven via onderstaand formulier.
Geef een compliment of meld een klacht:
"*" geeft vereiste velden aan
Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA. Het privacybeleid(opent in nieuw tabblad) en de servicevoorwaarden(opent in nieuw tabblad) van Google zijn van toepassing.